پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

اطلاع رسانی در خصوص اخبار و مقالات صنعت تفریحات/ ساخت تجهیز مشاوره و طراحی شهربازی های مدرن
پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

اطلاع رسانی در خصوص اخبار و مقالات صنعت تفریحات/ ساخت تجهیز مشاوره و طراحی شهربازی های مدرن

اهمیت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و برنامه ریزی شده در فضاهای تفریحی و شهربازی

اهمیت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و برنامه ریزی شده در فضاهای تفریحی و شهربازی

نویسنده : مسیب پارسایی

شرکت عصر جدید ارایه دهنده خدمات تخصصی شهربازی

مقدمه:

با روند روبه رشد در صنعت تفریحات و شهربازی و با افزایش  دستگاه های تفریحی  و وسایل شهربازی همیشه دغدغه اول سرمایه گذاران این صنف  و شهربازی داران، خراب نبودن و فعال بودن دستگاه  بازی و بازدهی هر چه بهتر و بیشتر میباشد، لذا حساسیت این امر همیشه شهربازی ها را به چالش های پیچیده ایی مواجه ساخته است.

با توجه به اینکه بحث نگهداری و تعمیرات ، علمیست میان رشته که متشکل از برق صنعتی ، الکترونیک ، کامپیوتر و مکانیک می باشد ، اینبخش کاملا تخصصی است..در فضاهای آکادمیک این مباحث به صورت جداگانه به بحث و بررسی قرار می گیرد اما در خصوص دستگاه های شهربازی ،علی الخصوص دستگاه های سالنی (Indoor) آموزشی زیادی برای تکنسین ها انجام نمی گیرد. تعمیرات در این حوزه به صورت سنتی پیش رفته و گاها با سعی و خطا و همچنین با خرابی های پی در پی دستگاه ها را به لوازمی بی مصرف تبدیل نموده اند.با بخش تعمیر و نگه داری دستگاههای شهربازی عصر جدید همراه باشید.

نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه  شهربازی

علم نگهداری و تعمیرات شامل دو مبحث کاملا تخصصی و گسترده از چندین بخش دیگر می باشد.

  • نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه یا برنامه ریزی شده Planned Maintenance – Preventive Maintenance
  • نگهداری و تعمیرات اضطراری Emergency Maintenance

دو مبحث بالا از کاربردی ترین مباحث علم نگهداری و تعمیرات می باشد.

همانطور که از عناوین مشخص می باشد  ،تمامی سیستم ها را در جمله کاری خود قرار می دهد.

تا زمانی که بحث نگهداری و تعمیرات سایل شهربازی به صورت پیشگیرانه و برنامه ریزی شده نباشد همیشه باید منتظر خرابی و نگهداری و تعمیرات اضطرای باشیم. 

پس می توان نتیجه گرفت که لازم و ملزوم بودن این علم نه تنها کمک به رونق و پیشرفت سیستم می کند ، همچنین می توان استنباط نمود که برای هر چه بهتر و بیشتر استفاده از تمامی دستگا ه ها شهربازی  استفاده از این علم کاملا ضروری می باشد.

تیم مهندسی و کاملا متخصص # شرکت  عصر جدید با داشتن نیرو های تحصیل کرده و کارآزموده بر این باور نائل آمده اند که # خرابی مطلق وجود ندارد. و هر دستگاهی با هر گونه ایرادی قابل تعمیر بوده و همچنین بر این باورند که رسیدن به شرایط ایده آل نیازمند اجرای علم نگهداری و تعمیرات می باشد.

در سلسله مقالات آموزش نگهداری و تعمیرات به بررسی کاملا تخصصی در خصوص این علم در سایت شرکت تفریحی عصر جدید خواهیم پرداخت. نگرش اصلی این تیم اجرای هرچه بهتر و بیشتر از امکاناتی هست که  در اختیار سرمایه داران می باشد تا از لحظه ی شروع به خرید با نگرشی کاملا علمی و تخصصی و در نهایت با یک برنامه ریزی مدون دستگاه ها را به بهترین نحو جهت بهره برداری راه اندازی نماید.

اجرای نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده و پیشگیرانه تخصص اصلی تیم مهندسی عصر جدید می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.