پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

اطلاع رسانی در خصوص اخبار و مقالات صنعت تفریحات/ ساخت تجهیز مشاوره و طراحی شهربازی های مدرن
پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

پایگاه خبری شهربازی تفریحات و صنعت تفریحات

اطلاع رسانی در خصوص اخبار و مقالات صنعت تفریحات/ ساخت تجهیز مشاوره و طراحی شهربازی های مدرن

مدیریت شهربازی

شرکت عصر جدید با سابقه طولانی در مدیریت شهربازی ها امادگی همکاری در زمینه مدیریت شهربازی با شما کارفرمایان محترم میباشد

02177158747

مدیریت شهربازی

مدیریت شهربازی نیاز مند اکاهی کامل نسبت به تجهیزات و طراحی شهربازی و پرسنل میباشد.
 مدیریت شهربازی در افزایش فروش تاثیر زیادی خواهد داشت.
استفاده از سیستم کارتی و اتوماسیون قوی کمک بسیار بزرگی به مدیریت شهربازی خواهد داشت.

شناخت خود و رقبا

مدیر شهربازی میبایست نسبت به امکانات و توانمندی های خود و سایر رقبای خود در صنعت شهربازی شناخت داشته باشد .اگر نقاط قوت یک شهربازی به گونه ای باشد که شرکتهای رقیب نتوانند به راحتی از آن تقلید کنند ، می گویند شرکت مزبور دارای مزیت رقابتی یا شایستگیهای ممتاز است.
هدف گذاری فروش

 بدون داشتن هدف ,هیچ پیشرفتی انجام نمی دهد . داشتن هدف به فعالیتهای فروش شهربازی معنا می دهد . داشتن هدف باعث متمرکز شدن و ایجاد انگیزه می گردد .

1-هدفهای فروش را به طور مشخص ،واضح ودقیق بیان حتماً مکتوب نمایید.       اعلام دقیق هدف ، باعث ایجاد علاقه و انگیزه می گردد.
2- زمان بندی  برنامه و هدف ها
3-  برنامه و هدفها باید قابل اندازه گیری و پیگیری باشد
باید مشخص کنید مثلاً برای افزایش 10% در فروش شهربازی  تا 4ماه آینده ، هر ماه باید چه میزاتن بفروشیم ؟
4- هدفها قابل دستیابی باشد

ایجاد اعتماد و اعتماد سازی از اصول اولیه مدیریت شهربازی میباشد. مشتریان باید نسبت به مجموعه شما اعتماد داشته باشند. برای اعتماد سازی میبایست برنامه ریزی هایی دقیقی حتی از زمان ساخت و برند سای صورت بگیرید.ارتباط با ما

آموزش درست افراد

یکی دیگر از وظایف اصلی مدیر شهربازی جذب پرسنل و آموزش آنها طبق استاندارهای روز میباشد.داشتن تخصص در برخی قسمت های شهربازی ضروری است.

اثر گذاری بر مشتریان

با تحقیقاتی که از مکانهای به عمل آمده روشن شده است که در سه دقیقه اول ورود مشتری همه مسائل روشن می شود .تصویری که از شما در ذهن مشتری شکل می گیرد در همین سه دقیقه اول است . تجربه های خوب در ذهن مشتری تصویر خوب و تجربه های بد در ذهن او تصویر بدی می سازد .این ذهنیت شکل گرفته را به سختی می توانید تغییر دهید.رفتار پرسنل تمیزی مجموعه کنترل اپراتورهای شهربازی بر وسایل و نظم تیمی و طراحی زیبای شهربازی از موارد اثر گذار در جذب اولیه مشتریان میباشد. هماهنگی و ایجاد نظم در مجموعه شهربازی از وظایف مدیران شهربازی میباشد.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص مدیریت بهینه شهربازی با شرکت عصر جدید تماس بگیرید 02177158747



Read more: http://www.asrejadidco.com/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c/#ixzz5IfmCSGTv

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.